Jag glömde min rubrik.

Ja sånt händer ibland. När jag satt i bilen på väg från Växjö ploppade det upp en jättebra rubrik i min hjärna. Men nu är det borta...

Jag har värvat en ny läsare! Alex, Jairo! Jag välkomnar dig som mitt nya största fan :) Jag ägnar det här inlägget åt dig!

Annars då? Körde till Väjö igår. Träffade min kära alex som fixade mitt hår <3 Äntligen är 3 metersutväxten borta... Och dom ruttna topparna!
Men håret var ju såklart bara en bonus. Alltid när jag kommer till Växjö är det sånt hets. Oftast är det en helg och då ska man ut, sen ska man träffa den och den och hem till mormnor tidigt dagen efter och äta middag klockan 12 och klippa den och den och den och sen går tåget hem. Så blir helene ledsen att jag inte hinner vara hos henne så mycket men timmarna på dygnet räckr inte till! Jag blir tokig!

Nu hade jag ju tänkt att packa lite här på kvällen men jag är för trött. Jag ska slänga mig i soffan och glo på teve tills jag somnar sen tar jag tag i det där imorgon på morgonen. Tänkte ändå ställa klockan på 8 om jag inte vaknar av mig själv.

Vid 12.30 ska jag vara inne i stan och träffa lisa och se hur hon bor och äta lite, prata lite, klippa lite. Hem senare och städa och packa det näst sista. Det sista tar jag på torsdag morgon.
Usch jag hade inte räknat med att det skulle bli såhär stressigt.

Hur går det med hostan då? Jotack den är bättre. Vi har legat 3 stycken i alex vardagsrum inatt och snarkat, slemmat och hostat ikapp.

Det är torrt och kallt här. Saharas öken har spridit sig på min näsmynning. Ne jag vill tillbaks till thailand där man är varm och lökig. Hellre det än kall och öknig.
Undrar vad Calle och dom gör nu. Undrar vad Leandro och dom gör nu.
Dom har det säkert dötrist och jättetråkig och dötrist och.... och alldeles, alldeles underbart....

Okej vi avslutar inlägget men en uppmuntrande video.

Nej det gör vi inte för jag kommer inte ihåg hur man lägger in videos, fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback