Jag är tillbaks!

Hej alla glada entusiaster. Har ni saknat mig? Klart ni har!
Förlåt för dålig uppdatering nu några dagar men jag har helt enkelt haft annat för mig!

Jag har haft 4 jättehärliga dagar. Synd att det har gått så himla fort. Visst då älskling?

Nu är jag i Kalmar. Har krånglat med pengar på morgonen och ska fortsätta krångla imorgon. Alltid detta krångel. Men jag hoppas det ska gå bättre imorn.

Annars då? Jag börjar jobba på måndag. Jag är ganska nervös måste jag säga men jag kan inte vara någon annan än mig själv. Det kommer säkert gå bra!
Jag har ju lite att stå i när jag kommer tillbaks till det norska landet. Jag fick mitt skattekort i söndags så jag måste på nåt sätt ta mig till postbanken och öppna ett konto och få ett personnummer. Sen måste jag tvätta mina kläder (!). Kallvattnet har ju vart ur funktion så vi har inte kunnat tvättat. Sen är det dags att börja flytta. Får lägenheten imorn, därav pengakrånglet. Så kanske jag ska jobba på onsdag med på Rå beroende på hur jag kommer jobba på salongen.

Ska i alla fall ner på stan imorn och gå bankärenden, igen, och fixa brev och köpa batterier och mat (konserver och nudlar, mmm gott).

Ja just ja! Jag och Adde bakade ju bullar häromdan. Jättefina, jättegoda och JÄTTESTORA. Kanelbullar blev det. Jag blev inspirerad av Frida förra veckan. Jag har bara bild på modilen så ni hungriga själar där ute som vill se får vänta tills jag är i oslo igen!

Nu ska jag och pappa snart åka och hämta mamma som har varit och festat på Ålandskryssning. Vardagslyx sånt där.

Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback