It's white!

Nu jävlar snöar det må jag säga.
Har vart iväg md gänget till flygpplatsen, dom ska ju som sagt till marocko!!!!!
Sn körde jag, helt själv (!!!!) in till Oslo igen. I detta snöoväder. Det var längesen jag såg såhär mycket snö. Man blir lite sugen på att gå ut och leka.

Jag har precis ringt på en perfekt
lägenhet. Hon svarade inte men jag patade snällt in på hennes mobilsvar så förhoppningsvis ringer hon upp annars testar jag igen lite senare.

Så nu har jag och Lula lägenheten för oss själva. Han jobbar hela dagen och kvällen och jag ska som sagt ta en runda häromkring och ikväll blir det kanske lite party då =).

Men måste säga detta Alex, du hade rätt. Slingan skulle vart kall! Kände att jag trivs nog bättre med det. Synd att jag inte lyssnar från början!

Jag sitter och lyssnar på skitmusik nu från johans dator. Rap skit. Får nästan lite ont i huvudet faktiskt. HipHop? Nej tack.
Ska se om jag kan koppla in min musik.

Hon ringde upp föresten!!!!!!!
Imorn klockan 13 ska vi befinna oss utanför lägenheten. Kommer vara bakis, kommer vara trött. Men det är det värt! Bara vi får den. Håll alla tummar nu!

Haj haj!



I slutet på sommaren, i Växjö!

Kommentarer
Postat av: lajsi

håller alla tummar jag har!!

vad tyckte du om mello?

STORA KRAMAR!!

2009-02-07 @ 22:14:06
Postat av: Madde

Cool outfit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback