Helg på ingång.

Förlåt kära läsare men jag orkade inte skriva någonting igår. Jag har var jättetrött.
Jag gick upp klockan 8, vilket iof inte var så tidigt, för att jag skulle hinna med banken innan jag började. Så nu har jag öppnat ett konto hos nordea. Får gå dit sen igen och öppna ett sparkonto.
Sen åkte jag till jobbet och handlade lite innan.
Jag gjorde alla fel man kan göra när jag skulle boka in en kund som ringde. Den jävla norskan och dom jävla datorerna. Det är tur att jag har så snälla kollegor som hjälper mig.

Jag slutade klockan 20.00 och styrde kosan direkt mot nya lägenheten. Mötte upp Rickard på Kirkeristen och åkte vidare mot St.Hanshauen. Där skrev vi kontrakt och pratade lite med mäklare.

Igår morse fick jag också reda på att dom skulle börja städa här efter branden. Så jag gick och lämnade nycklarna till dom så dom fick göra sitt. Fick tillbaks nycklarna på eftermiddagen och fick samtidigt veta att JAG skulle tömma ALLA skåp i lägenheten så dom kunde städa ordentligt. Dom ska nämlign fortsätta idag.

Jag kom hem klockan 22.00 och då hade jag fortfarande inte ätit så jag kan ju inte påstå att jag prioriterade skåptömmningen direkt. Jag värmde mat och slocknade i stort sett.
Jag gick upp tidigare idag för att duscha och tömma några skåp till. Mn långt ifrån alla för det tänker jag inte göra. Hur ska jag hinna det? Jag tänker inte gå upp 2 timmar tidigare för att tömma skåpen. Dom har ju ganska mkt i deras skåp. Så jag har iaf börjat med köket så dom får göra det dom kan helt enkelt.

Nu ska jag fixa håret och dra mig till jobbet!
Ha en fin dag!



Passar jag i glasögon?


Kommentarer
Postat av: sara

hej! fan va drygt det låter! men trivs du på nya jobbet då? :) funderat nåt mer på vemdalsskalet?



kramar!



ps. jaaa du passar i glasögon och du är jättefin i håret också!

2009-02-27 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback