Hallelåja!

Goddag mina fina läsare. Har ni sovit gott?
Dt har jag men jag har ändå lite ont i huvet nu... Mitt huvud asså. När ska det ge sig?

Jag sitter just nu bara och väntar på att telefonen ska låta och jag ska få min dom. Få eller icke få, det är frågan.

Hur ska jag spendera dagen idag då? Kom gärna med förslag.

Pratade lite med Rod igår från australien. Jag blir så sjukt sugen på att bara sticka igen. Men pengarna då?
Skulle ändå vara lite kul att hälsa på Rod och Lis.
Jag ska inte ha nåt liv här nu så jag kan sticka i vinter o vara borta nåra månader. Det här funkar inte.

Jag sätter punkt där och återkommer istället när jag fått update.

Ha det!



Om jag inte kan få värme kan jag väl fp lite skidåkning iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback