Friheten är Mitt vackra namn.

Ja man skulle nästan kunna säga så. Jag känner mig jävligt fri måste jag säga. Och jag är ju det också. Jag kan göra precis vad jag vill i hela världen. Allt kanske inte alltid går så bra men det värsta som kan hända är att man misslyckas och då är det bara att börja om igen.

Idag har vi sagt upp mitt abonnemang och gjort om det till ett kontantkort. Och jag är pankare än pank nu.
120kr, ungefär, har jag kvar på mina konton, sammanlagt. Tur att jag har så jättesnälla föräldrar som lånar mig pengar annars skulle jag fått slicka saltet på gatorna dom kommande veckorna.

Jag tänkte fatta mig ganska kort och bjuda på en låt som jag hade på huvudet under hela thailands resan och som fortfarande sitter. Ska väl tillägga att det var Jossa, min ex sambo, som introducerade denna låten för mig. Varken jag elr Lisa trodde att det fanns en låt som gick så när hon började tralla. Men här kommer den i alla fall!

X Models - Två av oss






Kommentarer
Postat av: Emma

Det är fan sååå jäkla skönt att vara helt fri.. Jag är också snart HELT fri, såfort skolan är klar!!! Då kan ja också gör vad ja vill i hela världen :D Känn pepp!!!

Hur går allt i Norge?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback