Framme i det norska landet!

Nu är jag här. I Oslo. Resan var ganska dryg men jag kom fram välbehållen i alla fall.

Bussen gick bra tills vi kom till norska gränsen där det blev tullkontroll. In med sniffhundara och ut med oss och bagage. En kille tog dom in i kontrollrummet så vi var ju självklart tvungen att vänta på han innan vi kunde åka vidare.
När det äntligen var dags att åka vidare så hoppade bussen fram. Nåt var fel så vi fick stå till stilla i en mörk avstängdbuss mitt i en rondell.

Men som sagt, vi kom framm välbehållna.

På tåget däremot höll jag på att få krupp på han som satr bakom mig.
Han frågade konduktören, varje gång hon gick förbi, vilken tid vi skulle vara framme i götet och om det var några förseningar. Samma svar varje gång. NEJ.
Sen började han picka på min axel var 20onde minut, jag kryddar inte, för att fråga vad klockan var.
SKAFFA EN EGEN KLOCKJÄVEL!

Jag ligger i alla fall i soffan nu och väntar på att resten av lägenheten ska vakna. Det verkar gå ganska segt så jag går nog upp och gör mig i ordning snart.
Vänta nu, jag hör ljud! Kan det vara möjligt?
Nej...

Idag ska jag äntligen fixa med cv och skattekort och grejjer.

Dom pratar i sovrummet bredvid, DOM ÄR VAKNA!

Föresten, Mello börjar på lödag!!! WEEEI!




A smile for life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback