Första dagen är över!

Idag började jag som sagt på På Håret och det har gott jättebra. Det känns hur bra som helst och jag tror jag kommer utvecklas jättemycket under min tid där. Kan fortfarande inte fatta att jag fick jobbet!

Det är mycket nytt att ta in och produkter att lära sig. Men på onsdag morgon ska jag på produkt kurs med Kerastas och nästa onsdag och torsdag ska jag och Yasmine på färgkurs. Det är loreal vi använder.
Jag har tagit med en fet pärm hem nu som jag ska läsa igenom och underteckna och lite produkinformation. Så det ska jag börja med snart!

Imorgon ska en tidning komma och fota oss så jag måste in i duschen och upp tidigt imorgon och göra mig representabel.
Jag har föresten tagit lite bilder av salongen idag som jag tänkte lägga upp om ni är intresserade av att se hur det ser ut.



Det här är ena delen. Det finns en till likadan på andra sidan.



Produkthylllor



Produkthyllor och väntplats



Shamponeringar. Det finns 4 stycken och dom är i ett enskilt run mitt i lokalen där det är dämpad beslysning och tända ljus. Där utför man även hårbottenmassage.


Ja så ser det ut där jag jobbar nu. Jag tycker det är jättefint.

Annars tror jag inte att jag har något mer att skriva om idag. I så fall kommer det väl upp ett till inlägg innan somning.
Må bra!


Kommentarer
Postat av: Angélica

Jag gillade salongen :) och gillar såklart att Maggs fick jobbet! =D

Postat av: Emma

Fin salong!!! :) Du får passa dig så att du inte klipper nån konstig frisyr, norrmän har ju sånna konstiga och fel ord om allt! haha!



Lycka till!!! :D

Kramis

2009-02-23 @ 21:35:23
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback