Fettisdag!

God kväll kära vänner!
Nu sitter jag här efter en måltid bestående av linse, kidneybönor och tonfisk o tomatsås med vitlök i. Helt okej! Jag har matlåda till imorn i alla fall!

Imorgon ska jag på kurs på morgonen. Det är behövligt för jag kan ingenting om Kerastas, nada!

Jag är så sjukt sugen på nåt just nu. En frukt eller nåt sånt men jag har ingenting och jag orkar inte springa iväg nu innan det stänger. Jag får köpa lite frukt imorn efter jobbet.
Apropå jobbet. Nästa fredag ska vi åka till Henriettes (salongsledaren) stuga i fjällen och vara där hela helgen. Alla på Salongen ska med så det ska bli jätteroligt. Lära känna dom andra lite bättre också.

Hade fått mejl av Leandro imorse såg jag. Han var visst i Münish och det var jättekallt. Men Pablo var inte med, fatta inte varför. Men jag hade också hellre stannat på Phi Phi om jag fick välja, och det fick ju tydligen han.

Vad ska jag skriva nu då tycker ni. Jag saknar några stycken just nu, det är lite ensam här i lägenheten och nu när Lula inte ens är här. Men nästa lördag kommer ju Johan och Liz hem, fast då är ju inte jag hemma!

Aja nu blir det inte mkt mer. Jag är så trött, är ju inte van att gå upp tidigt nu!

Haaaaaaaaa de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback