Det här med att skjuta upp saker.

Nu har jag skjutit upp denna städningen sn jag packade upp ryggsäcken i lördags. Men nu är det dags för imorgon flyttar jag och ser det ut såhär när mamma och pappa kommer hem får jag nog inte tillhöra familjen Norlin Brnvald längre.

Pratade med Johan nyss och meddelade om min ankomstid imorgonkväll och lite funderingar om vad som behövs packas ned, jag får ju tydligen inte ringa mina kära föräldrar mer så nu ska det bli knäpptyst från min sida. Inte ett ljud vare sig via sms elr telefon. KNÄPPTYSK!

Jag har vart och träffat min Lisa idag! Som jag saknat och kommer sakna. En ny tid väntar nu med 2 nya sambos. Av det motsatta könet den här gången. Men jag kan ju ibland räknas som en kille jag med...

Tyvär råkade jag åka för Baronen och svänga in på Gina innan jag styrde mot Fågelsudd igen. Minus i plånboken, idag igen. Jag ska inte gå på stan. Jag ska inte köpa nåt tills jag får lön nästa gång och det vet man aldrig när det blir, jag är ju arbetslös som ni vet. Jag kan hålla mig runt stan men om jag mot förmodan tar svängen in till stan så ska jag bara gå in på svindyra affärer för där vet jag att jag aldrig handlar. Vanliga affärer är uteslutet, särskilt REA.

Nehe om man skulle ta tag i den här uppskjutningen kanske så jag kan somna i soffan sen.

Grattis till Leandro idag föresten :) Vet inte hur man skriver det på portugisiska men grattis!
Saknar dig!

Hejdå gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback