Det blir en dag på stranden.

Inte för mig alltså men för Johan, Liz, Micke och Alice blir det en dag på stranden en månad nu framöver. Kul för dom. Mitt roliga är ju tydligen över för den här gången...

Idag traskade vi ner till skattekontoret och ansökte om skattekort och på måndag sa jag gå till Grata. Hoppas på att få lite ströjobb ganska snart.

Sen det här med att jag lovade mig själv att jag inte skulle köpa något mer innan jag får lön nästa gång. Men Liza ville gå förbi Gina och sen var det kört. Men dt blev inte så mycket och allt som blev var på rea. 29;-, 79;- och 99;-. Det var väl inte så farligt? Dessutom var det bara grejjer jag behövde.

Imorgon då? Då är det lördag och Alex har fest och jag är inte där. Jag ska gå ner på Vinmonopolet och köpa vin och titta på Melodifestivalen!

Jag har suttit idag och skrivit på mitt CV. Sjukt svårt tycker jag. Men det som är bra att jag kan gå in och lägga till sånt som jag glömt i efterhand. Det är ju det här personliga brevet som blir det värsta.

Sen är det en grej till. Jag har mensvärk. Och mens. Det var inte igår ska ni veta. Jag kommer inte ens ihåg sist så jag tänkte att nu är det väl dags. Och det var det sannerligen.
Jag känner mig svälld, tjock, ful. Allmänt dåligt självförtroende just för tillfället. Jag tror jag ska försöka träna lite här hemma imorgon.

Jag och Liz satt nu precis och diskuterade mat. Jag fick en snilleblixt. Jag ska gå på en soppdiet. Kommer kanske hålla 3 dar men fan asså, känner mig helt ur form så det är sjukt. Så här brukar inte jag vara.



Haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback