Dagen O.

Nu sitter jag här igen. Jag känner mig frustrerad över att jag inte har några pengar så jag kan köpa ett gymkort. Jag vill verkligem börja träna och gymmet ligger så nära jobbet.

Jag har i alla fall handlat idag efter jobbet. Skulle egentligen åkt till Kiwi men så traskade jag förbi ICA på väg tull bussen och såg att det var massa tillbud. Då måste man passa på! Kom undan hyffsat billigt i alla fall!

Imorn ska vi äntligen träffa mäklare. Jag vet inte vad jag tycker om henne. Hon verkar jättesjysst och så men hon blir skummare för varje gång tycker jag... Aja vi får se hur det går. Dyrt blir det i alla fall det är en sak som är säker.

Nu ska jag röja undan lite här och lägga mig på spikmattan en stund, när jag har blivit varm!

Haaaaaaa de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback