Back on Track.

Nu är jag tillbaks i Oslot igen. Börjar min första dag på På Håret imorgon. NERVÖS! Eller nej... Som jag sa till adde innan så när jag satt på bussen nu ikväll så överöstes jag av upphetsning till att få börja klippa och grejja med andras hår igen. Så det ska bli jätteroligt!

Sen är det ju en liten detalj som själviska jag har glömt att berätta för er mina älskade läsare.
Min käre storebror Peter har gått och blivit pappa för andra gången vilket innebär att jag har blivit faster för femte gången!
Det blev en liten bejbiarvid och vi väntar nu med spänning om även han blir en Norlin-kopia.

Jag har inte så mycket mer att tillägga. Jag har fixat batterier (dyra jäklar) till min kamera så förhoppningsvis får jag tummer ur och knäpper lite kort så ni får se hur jag har det! Är ni nyfikna? Klart ni är, det är ju mig det handlar om!
Skämt o sido... Dags att sova efter en middag bestående av snabbnudlar. Har lite mat men inga pengar, än. Men det kommer det kommer. Tills dess får man ta vad man haver så att säga.

Godnatt!



Bild från Falkenbrg i somras.

Kommentarer
Postat av: lula

Hoppas allt går bra imorgon nu, men det har ju flytit på ganska bra för dig hittills så det är nog lugnt:)

hoppas inte det var mkt disk haha, förlåt igen för det!

2009-02-22 @ 23:52:01
Postat av: Margit

arvid, sweet as sweet can be :')

Nej men maggan, I miss u!

take care och allt det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback