Århundradets kallaste jävla natt.

Äntligen hemma efter jobbet på Rå. Aldrig mer säger jag. Aldrig mer stå i kön och ta betalt när det är -15 ute. Jag trodde ärligt att mina tår och mina fossingar skull trilla av. Jag kunde knappt röra fingrarna, bara tappade pengarna som jag skulle ge tillbaks till folk. Sjukt.

Men iaf... Alla hjärtans dag var det ja. Jag har vart snäll hela dagen (som att inte jag är det annars då?). Imorgon ska jag soooooooova och vara under täcket i värmen heeeeeeeeela dagen. För det är jag värd efter en kall kväll som denna. Dom ville att jag skulle jobba nästa onsdag också. Fast i garderoben. Jag får se hur jag kommer jobba på mitt riktiga jobb först. Det var isf från 22-03.

Nej jag säger godnatt här, jag håller på och dö.

Tack så jättemkt alla snälla, fina människor för gratulationerna för jobbet. Jag är jättejättesuperduperglad :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback