Aj aj aj, det bultar och det bankar.

Det kan jag säga att det gjorde i min näsa för några timmar sen. Jag åt sushi och lassade på jorden klutt med wasabi. Näsan brände, huvudet bultade och tårarna rann. Det kom som en våg över mig. En upplevelse må jag säga.

Ikväll är det i alla fall mello och ÄNTLIGEN ska jag titta!
Första omgången somnade jag, (pinsamt jag vet), andra omgången jobbade jag. Men nu, tredje gången gillt!
Jag vet inte om jag har skrivit det här innan men om så är fallet så får ni stå ut med om ni fick läsa det 2 gånger.

Jag har vart och handlat på mig konserver och nudlar och soppor på påse idag. Så jag har om det krisar. Det är ju som bekant väldigt dyrt i grannlandet.

Jag har faktiskt inget mer att skriva nu. Återkommer förmodligen senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback