A shot of love with Cathrin Tiquela.

Idag har jag vart på provklipp och provfärg för På Håret. Det gick jättebra. Jag får svaret imorgon om jag får jobbet eller inte.
Efter det uppstressade momentet gick jag upp till Frida o co. och blev bjuden på kanelbullkalas och kall mjölk. Riktigt gott. Som min mun har längtat efter detta! Orgasm för smaklökarna.

Åkte vidare hem sen och mötte upp Johan (Lula) för o handla på kiwi. Raka vägen hem sen och laga mat. Blev helt okej!

Det luktar fortfarande skit här. Förjävligt asså.

Från det ena till det andra. Jag ska jobba på lördag. Jag ska stå och ta betalt på Rå. Det ska tydligen vara nåt speciellt då. Får se om jag fryser ihjäl eller överlever natten!
Det blir en fin Alla Hjärtans Dag. Jag tror jag ska stanna i sängen hela dagen och kolla på film.

Ja jag tittade precis på avslutningen på A shot of love with Tila Tiquela. Vilken jävla cirkus. Bitch hit och Bitch dit. Det är det ända ordet dom verkar kunna. Lustigt det där.
Annars håller vi på att titta på Disturbia. Jäkligt obehaglig film. Jag håller på o kryper runt på väggarna här och stackars Johan försöker se på filmen medan jag stressar och skriker.
Han är och hämtar sin syrra nu så vi har pausat så jag på får andas. Det kan verkligen behövas för den är riktigt hemsk.

Aja vi sätter väl punkt där. Bjuder på en bild från kaktävlingen på Beijings flygplats. Sov fint!


Kommentarer
Postat av: Fis-Lisa

Det finns endast en blogg i hela världen som jag läser och det är din! :)

Hoppas allt är kanon med dig och att skitlukten börjar avta! Läskigt förresten med branden! Tänker mkt på dig hur du har det, men jag följer dig som sagt med nöje här på din fina blogg! :)

Kramar från törepolern

2009-02-13 @ 00:10:52
Postat av: jairo

snyyyygt där när du äter katttis....ser skiiitgooot ut=)

2009-02-13 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback