Vad gör vi nu?

Ja, vad i helvete gör vi nu?

Här sitter jag i Fågelsudd med min minidator i knät och en annan dator på bordet med en film rullandes. Rika vänner heter den. Ka-tjing!
Jag är aningen irriterad just nu. Jag tycker inte om att ge när jag inte får något tillbaks. Är man vänner så är man det på riktigt, jag vill inte ha låtsasvänner.

I alla fall så har julen vart helt perfekt. Jag vill verkligen inte åka tillbaks till oslo igen men jag vill inte vara kvar här mycket längre heller. Jag behöver lite stimulans och träffa andra människor än expiditerna på alla affärer. Jag har shoppat alldeles för mycket men än är jag inte klar.

Jaja nu ska jag väl ägna mig åt filmen och viss person som har fastnat i mina tankar dom senaste dagarna. Märligt det där med vissa människor, bara fastnar.

Heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback