Nu är verkligen den GLADA julen slut slut slut...

Jag har lekt rik i några dagar och bara shoppat. Med hopp om åtminstone 1000kr kvar på kontot en vecka före lön sjönk min besvikelse djupt ner till närmare bestämt -765kr. Jag har aldrig nånsin haft minus på konto?!!
Detta innebar att jag var tvungen att ta av min älskade spar/respengar för att jämna ut det hela.

Jag får bokstavligen talat leva på vatten i en veckas tid efter nyårsafton. Shopping blir det väl inte förrän om ett år igen.

Jag har i alla fall packat ihop det mesta så jag är redo för avfärd mot grannlandet imorgon. Jag ska be till Gud hela morgondagen att min kunder ger mig dricks på nyårsafton så jag har lite att röra mig med. Ingen som behöver klippa sig annars???????????????????????????????????????

Nästa år kommer bli ett fattigt och tungt år.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback