Don't let your emotions show.

Ja det är ju det man gör oftast. Men faktiskt har jag lärt mig att det är inte så jäkla farligt. Man kan grina inför folk även om det är lite obehagligt. Och man kan ge varandra en kram för att visa sin uppskattning.

Jag sitter här i mitt rum och jag tror nästan att det är varmare utomhus. Alla som vart i mitt rum den här årstiden vet hur kallt det är. Och just nu är det ännu kallare. Jag funderar fasen på att köpa ett litet element och ställa mitt i rummet. Det är verkligen svinkallt!

Nu är det bara idag, imorgon och lördag. Sen är det paus. Sen är det stenhårt på måndag, tisdag och onsdag och SEN, sen är det julafton och så rullar jag hem!
Och sen väntar en liten överaskning efter nyår. Men det skriver jag om ifall det går bra. Annars kommer det aldrig komma på tal igen haha. Jag kan ara säga att det är inte riktigt mig men ibland måste man göra saker som inte rktigt är jag.

Nu ska jag klä på mig och hälla kokande vatten över min händer så dom vaknar. Jag skriver med tårna just nu...
Hahaha nej det gör jag inte!

Ses då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback