Den stora frågan, är detta en god morgon?

Mitt svar är: Nej.

Jag har sovit pissdåligt inatt och jag vet varför. Utanför är det -10 och i mitt rum -5, nästa i alla fall.
Nej men det drar från fönstret och jämte mig i sängen ligger en kall jävla murvägg. Den här natten har vart den kallaste i mitt rum hittills och det här går inte.
Jag är ju helt tät i halsen och näsan när jag vaknar för 10onde gången och faktiskt måste gå upp.

Idag ska jag försöka få tag på ett sånt där litet värme element som kan flyttas runt. Men så jobbar jag ju till 18 om inte längre så vi får väl se vilka clas ohlsson som har öppet då. Eller Elkjöp kanske...

Nu är motvillig rullning mot jobbet. Jag kan ju erkänna att jag hellre vill ligga i soffan där det i alla fall är hyffsat varmt med täcke och filt och sova  kolla på teve hela dan. Men det går ju såklart inte för jag måste ju tjäna pengar så jag kan leva i detta dyra land!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback