Dan före dan före dan före dopparedan!

Åh jag har aldrig längtat så mycket till julafton som jag gör just nu. Varenda liten cell i min kropp vill bara hem till min älskade familj och mysa.

Imorgon ska jag göra allt på min sparenergi och tisdag och onsdag hoppas jag bara glider förbi utan att jag märker det.

Jag har märkt att många inte ser fram emot jul lika mycket som jag. Alla har ju självklart rätt att ha sin åsikt om saker och ting och har man tråkiga erfarenheter av jul så förstår jag att det kanske inte är det man glädjer sig mest åt på året.
Men ändå tycker jag att det är en fantastisk tid. Folk är så kärleksfulla och glada. Vid jul ska man mysa med dom man tycker om, familj, vänner, pojkvän/flickvän. Jag älskar julen för det är då vi träffas allihopa i familjen. Ja, nu har jag ju 2 bröder som jag inte firar jul med men dom har sina egna familjer och traditioner. Det är ju ändå ganska stor åldersskillnad mellan oss.
Jag älskar min familj mer än allt annat på jorden och det hade vart fantastiskt om vi nån gång kunde fira allihop. Med allihop menar jag vi i kalmar, Peter med familj, Tord med familj, Duvdalarna och Liz familj. Vilken jul det hade vart. Kanske nån gång =).

Nu har jag några få julklappar kvar som fixas imorn eller på tisdag.

Jag drömde föresten häromnatten att jag tappade min tänder. Enligt vad jag har läst så står man framför en stor förändring i livet. Man lämnar ett kapitel och börjar på ett nytt.
Men då undrar jag vad det kan vara? Jag har aldrig drömt detta varje gång jag ska flytta eller när jag får jobb? Hmm, detta tål att tänkas på.

Godnatt mina vänner!



Min bästa Mamma! (hade inga bilder på resten av familjen, allt är på den stora datan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback