Välkommen helgdagar.

Jag får helt ärligt lite panik eftersom alla bara stticker härifrån. Oslo är en spökstad över påsken..
Och kvar är jag. Men jag ska inte deppa. Det är klart jag överlever?

Tänkte att jag skulle träna idag men nje, jag sov så länge så idag blir nog bara en slappis dag Tränar hårdare imorn istället för då börjar Liz vid 11 tror jag och då kan jag med gå upp tidigt. Åka hem till mig och byta om o rydda upp lite.

På lördag är det jobb, jag längtar. Då har jag nåt att göra. Jag ska kila iväg på Ica då en sväng och köpa påskägg till mig själv. Funderar på att gömma det på nåt bra ställe och skriva lappar så jag kan gå leta som man gjorde förr. Så får jag låtsas inte veta vart det är o bli jätteglad när jag hittar det. Lite ska ju jag pyssla med i påsk också?

Nej nu ska jag tvätta ansiktet och sätta dit lite smink. Om det ändå hade vart sol ute hade jag ju kunnat sola?

Haaaaa det.



ska jag klippa lugg igen?

Kommentarer
Postat av: sandra

ja do it!

2009-04-09 @ 14:32:03
Postat av: Nea

jaaa det ska du, lugg is tha shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback