Trasiga själar.

Jag är helt slut. Ligger i soffan hos brorsan o Liz. Jag sover här inatt jag för sista bussen gick för många timmar sen. Jag är dessutom ledig imorn saaatt...
Det blev lite hårt i lördags så Hanne var lite sliten idag (?) ;). Vi gick till Peppes i alla fall och åt en god burger och satt och smyghatade killarna vid bordet bredvid. Men seriöst, har man lite hyffs i kroppen så slänger man inte upp fötterna på bordet på en restaurang!? Eller har jag fel?

Dagen bjöd på sol i massor och vi höll oss inne. Utom när vi gick til och från peppes vilket tog kanske 5 minuter sammanlagt.
Jag åkte och hälsade på Liz på delicatessen och drack varm choklad och åt apelsin, mmm...

Jag och Johan tittade på en dokumentär om GHB. Jag blir så äcklad av droger. Fy fan. Trasiga själar allihop. Men hur hemskt det än låter så tycker jag inte det minsta synd om dom. Jag tycker synd om familjerna som tvingas se hur deras söner och döttrar väljer att gå ner i drogträsket och förstöra sina liv. Men som sagt, dom väljer det själv och därför kan jag inte tycka synd om dom. Att man inte förstår bättre. Usch.

Nu är det natti natto för mig i alla fall.
See you!


Kommentarer
Postat av: Lajsi

Titta, nu har jag hittat hit igen :) hoppas allt är bra med dig!!!! Puss

2009-04-06 @ 19:07:49
Postat av: lajsi

ps, va vacker du är på bilden!

2009-04-06 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback