Thank god it's friday.

Nu sitter jag hos Hanne (ovanligt va?) som gør sig i ordning før en dejt? Dejt kanske ær fel ord. Och jag, ja jag ska bara vænta tills jag børjar jobba kl.23.30. Men det blir lite extra klirr i kassan och det gillar ju jag!

Imorn ska vi ivæg på den hær kongressen och jag har inte lust alls på det. Det ær min lediga helg och jag vill hellre åka nån annanstans. Men det ær bara att bita i det sura æpplet. Det blir sækert kul men ja, jag har som sagt inte lust.

På måndag ska jag førsøka ta mig till IKEA och køpa lite smågrejjer. Jag behøver mattor!

Jaha och vad ska jag gøra nu den resterande tiden. Kanske ringa min kære bror och se om han ær hemma så kanske jag kan gå dit. Jag orkar inte vara ensam før det har jag vart tillræckligt førra helgen!
Jag och Hanne gick iaf på 10 kroners marknaden på Ica Maxi efter jobb. Dær kan man alltid fynda och det behøver ju jag. Fynding gør Cathrin glad! Jag har faktiskt vart lite halv nere idag.

Angi, fick du inte mitt mejl på fejjan??? Jag satt och væntade!! :'( =)

Aja, nu ska jag væl pallra mig hemåt snart... hem och hem føresten, jækligt hemtrevligt måste jag sæga.

Ha det så længe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback