Svetlana.

Oh yes!
Riktigt skönt var det att köra slut sig lite på gymmet. Löpbandet och lite styrka sen en härlig stretching. Jag ska försöka bli lite smidig igen och trimma upp magen som den en gång var. Jag känner att jag ett litet steg på väg i alla fall!

Solen har tittat fram men blir jag gladare för det? Vad ska jag göra ute liksom. Jag hade nästan hoppats på att det skulle regna så jag slapp ha dåligt samvete för att jag är inne. Men vill den vara framme så visst. Jag ska hoppa in i duschen och bli fräsh igen, om det nu går?

Imorn är det ju jobb, yeeeeeeeey! Så inatt lär jag väl sova hemma, inte yeeeeeey...

Jag har precis ätit en gourmet middag bestående av snabbnudlar med kyckligsmak. Smakade inte så himla mkt och inte mättade det så värst bra heller om jag ska vara ärlig. Men vad gör man. Allt är ju stängt som sagt så jag kan ju inte handla?

Jag täkte få igång lite musik på Liz datorn men jag vågar inte pilla för mkt, det är ju trotsa allt en iMac och jag vet hur dyrt det kan bli för mig om jag pillar fel. Jag tittade lite försiktigt på den men hittade ingen knapp nånstans och konstaterade snabbt att det inte är värt att fortsätta leta. Jag väntar till Liz kommer hem helt enkelt.

Ha det på badet!



Uh vad kort håret var där!

Kommentarer
Postat av: #18

Tack för nostalgitrippen i torsdags (natt!) hihi.. Ibland är det så kul att blicka tillbaka på livet utan bekymmer :)

2009-04-11 @ 13:08:38
Postat av: Anonym

haha, jag skrev 18, hjärnsläpp =) vi brukar göra så på bloggen vi har i laget, att man skriver sitt nummer, så det gick nog av bara farten, sorry! =)



Hoppas det gick bra att jobba idag, och att låååångfredagen inte blev allt för lång!

KRAM Lisa

2009-04-11 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback