sinnessykt trött.

Jag är galet trött just nu. Ligger med ögonen i kors på toftesgate 58 och ska snart pallra mig iväg hem till dalsbergstien 14(?). Känns som att jag inte orkar det men jag måste.
Jag kommer inte ihåg vad jag skrev i det förra inlägget men kursen var bra. Synd att den var på kvällen då man är ganska trött i huvudet. Men jag har 2 hela buntar med papper som jag ska plugga nu. Allt i Kérastase, yeeeey. Nej men jag gillar faktiskt som produkterna.

Föresten, solserien från redken har kommit nu vilket innebär att tävlingen om Guccibrillorna har startats! Nu jävlar! Heller ett ar äkta gucci än ett schampo eller har jag fel?

På lördag i alla fall. Om jag inte ska jobba så ska vi fira. Vi ska fira allt från himmel och jord. Särskilt pengar. Kommer lönen på fredag så vi slå på stort och fira som aldrig förr, med restaurang ?
Kommer lönen på tirsdag ska vi fira sjukt hårt att vi inom x antal timmar kommer ha ett 5 siffrit belopp på kontot tills hyra mm är betalt. Man borde fira oftare faktiskt. Man måste ha något att se fram emot, håller ni inte med?

Med det sätter jag punkt för idag och önskar er alla en god afton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback