Leaving on a jetplane.

Det blev ingen uppdatering igår för jag hade inget internet i närheten. Jag var nämligen hemma heeeeeeela dagen. Jobbade ju dubbelt i lördags. Skulle egentligen börjar 23.00 men fick en melding om att jag skulle börja 22.00 isället... Men det är ju bara det att det blir en timme extra i penga kassan, 22.00-04.00, katjing!

Idag var jag o tränade efter jobb och fyyy vad skönt det var. Åkte hem till Hanne sen och stretchade sen drog vi iväg till Kiwi och köpte lite youghurt, musli, avocado och kaviar. Så nu när alla är färdigätna sitter vi och väntar på att Paradise ska börja!
Lene och Mats ska bråka, yeeey!

Imorn kommer mamma och helene! YEEEEEY!
Då ska dom få se hur fint jag har gjort det på rummet mitt. Jag städade nämligen igår!
Vi har ju ingen dammsugare än så jag tog en fönsterskrapa och skrapade golvet. Det var en del damm kan jag ju säga. Men det funkade bra!
Sen moppade jag faktiskt golvet också. Jag rensade garderoben och sorterade kläder och bytte sängkläder och allt. Nydligt...

Aja, see you!


Kommentarer
Postat av: Margit

Maggan min :)

Du verkar trivas på andra sidan gränsen? Fast det är ändå dags att du kommer hem snart så vi kan ha en margitkväll igen:)

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback