Jag sitter här i venten och spelar lite dota.

Ja där gick broder tuck iväg till jobbet. Fattar inte varför jag ska börja 23.30? Hm undrar vad jag ska göra... kanske plocka disk? Det hade vart kul som omväxling. Nu har jag ju stått nere i entren och uppe i garderoben. Kanske är dags för disk nu då!
Åh jag kommer vara så trött imorn. Jag ska hinna gå på vinmonopolet också och det känns som att jag kommer sova till typ 1 2 imorn och då är det bara att kuta. Tur att jag är ledig på måndag då i alla fall.
What else... Såg att jag och Lisa har lika dan rubrik idag haha, soulmates or what?! Hehe...

Jag har pratat med Leandro idag by the way. Jag har till och med sett han! Det var längesen men kändes precis som igår. Jag kände igen shortsen han hade på sig. Vi får se när det blir råd till det. Det växer ju inte pengar omkring mig direkt.

Just ja, Peter ringde idag. Min andra storebror för er som inte visste det. DET var längesen! Skönt att höra att allt var bra med dom. Och lille Arvid växer på. Och jag har inte ens sett han live än. Hoppas det blir om en ganska snar framtid iaf!



Är jag mig lik? ;) Lägg märke till tanden som jag tappat!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha ah det är precis sådär ja minns dej KINA! :D

Töregatan, det var tider det!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback