Helg helg helg!

Åh vad underbart med helg. Jag tyckte ju att livet var underbart men det ær klart att man ska bli nertryckt så fort man tycker allt kænns bra.
Jag gick ju spænt och væntade på skattepaprena før att se hur mkt jag skulle få tillbaks. Jag skulle ju bruka pengarna till Peace and Love och betala tillbaka mamma och pappa lite grann.
Men Cathrin fick inga pengar tillbaks før Cathrin ska istællet betala tillbaka 3000 jævla helveteskronor!!!!!!!!!
Tack så sjukt mycket.

Så imorgon ska jag drænka min agrision i vin, hærligt!
Det blir party och firande av livet, varfør ska man inte fira liksom? Vædret ær underbart, solen skiner, jag har ett bra jobb och jag ær dødsfattig och ska dessutom betala 3000 kronor. Nej jag ska sluta vara bitter, nån gång i alla fall. Jag måste få vara det ett tag nu.

Imorn ska jag i alla fall sjunga norges nationalsång utøver heeeeeeeela Oslo. Undrar hur många som kommer klicka då? ;)

Ha det på badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback