God bless it's sunday.

Jag håller på att jobba mig igenom The Hills säsong 3. Jag har verkligen blivit fast, tack Hanne! :O;)

Igår på självaste Påskafton jobbade jag. Det gick bra och ganska fort. Jag och Djamila hade lite party på salongen til min kund kom, 1 timme försent(!!!!!!).
Jag åkte hem och bytte om sen åkte jag til Liz och matade henne med en Big Mac meny. Jag skulle nämligen ut o äta på San Leandro (säger namnet er nåntin? haha...) med självaste Lisa!!! Och hennes söta familj =)
Maten var jättegod och vinet var även det gott. Kom hem runt halv 12 tiden. Somnade hårt på sängen, när jag tänker efter så drack jag nog bara en mun vatten på hela dagen igår. Jag måste verkligen skärpa mig med det där.

Jag är lite besviken över att jag inte fick ett enda svar på mina Glad Påsk sms. Jag skickade 3, förlåt till er andra som inte fick nåt men eftersom jag har kontantkort nu för tiden så blev det så.
Men eftersom jag inte fick nåt svar så ångrar jag bittert att jag skickade dom. Nästa år blir det andra personer. Okej angi, dig kommer jag skicka till ändå =)

Pratade med självaste alexander igår och blev lite less över dom gånger jag försökt med ett förhållande men allt bara slutat i skit. Jag tror jag bryr mig för mycket, eller jag vet att gör det. Jag tycker jag är värd nån som uppskattar min omtänksamhet och det har faktiskt ingen som jag träffat gjort.

I can hold you but that don't mean I'm yours.

Jag vet int hur dte där var med stavningen men jag hörde det i en låt och det lär fint =) Ha en bra söndag kära vänner!!


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Den är från Wear It :P vet att dom säljer ut den just nu faktist.. :)

Postat av: Anonym

Men konstigt då, fan mina förra mobilräkning var på 600 ist för 500 för ditt jävla norge :p en annan har ju annars fria samtal och sms ! ;) men jag skickade ett i tanken och det är vad som räknas!!!

2009-04-15 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback