FÖRLÅT!

Förlåt för kass uppdatering men jag har vat så sjukt trött den här veckan. Vi hade ju den där grejjen med allers i onsdags sen har det vart så varmt på jobbet så jag har nästan dött!
Idag började jag jobba halv 9 istället för 10 för jag skule gör i ordning en brudtärna i håret. Kändes helt okej tills jag kom till jobbet och hon hade världens längsta hår som var tjockt och skulle lockas.... Tog en hel evighet och när det äntligen vart klart skulle hon sminkas. Jag har feting ont i nacken nu kan jag ju säga
Jag ska jobba ikväll med och jag vet inte hur det ska gå...

Måste pallra mig hem snart och byta om för halv 7 ska vi hem till Lisa, Hannes syster och äta middag. Gott!!!!

Aja jag skriver nog mer imorn när jag har mer ork!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback