En liten update!

Idag ær det tisdag och vi har haft genomgång med Shu Uemura. Jag blir så inspirerad varje gång jar ær på kurs.Så nu ska jag sælja Shu Uemura, synd att det ær så æckligt dyrt bara. Men efter sommarn nær jag har lite pengar ska jag unna mig ett schampo, balsam och KANSKE en kur. Men bara kanske...

Jag var och trænade idag efter jobbet. Jag ælskar det! Jag kænner mig så duktig och jag mærker skillnad. Min kondition har verkligen blivit bættre och då blir man ænnu mer taggad. Jag har børjat stretchat lite mer också. Jag var ju hyffsat vig en gång i tiden och jag vill bli smidig igen. Så imorn blir det træning igen. Hærligt att svettas!

Nu ska jag lægga ner før snart børjar paradise! Yeeeeey!

Ses snart Bergen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback