En ledigmåndag.

Jag har vart ledig idag och skulle sova ut, trodde jag. Klockan 6 imorse ramlar mina kära sambos hem och får en bra idé att dryga sig på mig. Så jag vaknar av att 2 st tittar in i mitt rum. "Kaaaaattis, kaaaaattis!"
Varje gång jag öppnade ögonen så var dom ett steg närmre. Herregud... Jag sa bara det, tur för do att jag var ledig idag annars hade jag skickat ut dom från balkongen!

Jag spenderade början på dagen på gymmet. Gick tyvär inte lika bra idag, men det kan ju inte gå jättebra alla gånger heller. Sen åkte jag till IKEA och inhandlade lite mattor och småsaker. Sen blev det hem till Hanne och tillaga den underbara kötbullar, potatismos, lingonsylt och gräddsås-middagen. SÅ JÄVLA GOTT!

Och för att inte tala om maten i helgen. Oh my fucking god...
Jätteräkor, lamm, lasagne, klyftpotatis, rödvinssås, prinsesstårta, hotellfrukost, skaldjursbuffé med hummer bland annat, desertbuffé... Mm det vattnas i munnen när jag tänker tillbaka på den underbara maten vi har fått under helgen.

Och så vackert det var där ute! Hulmsbu. Dit ska jag åka ige, jag säger bara det.
Tyvär har jag inga bilder från hur sjukt snygga vi var eftersom kameran säkert tillhör någon annan just nu.

Föresten! Jag stog bredvid Lene från norska Paradide Hotel idag! Haha ingen mer än jag och Hanne som vet vem det är typ.

Aja ha det fint!



Jag efter min konfirmation med mat i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback