En KJEMPEGOD nyhet!

Nu ska ni få höra vad jag och Hanne har gjort ikväll!
Vi kom ju på att jag behöver en cykel. Så jag började kika lite på Finn.no och vi hittade cykel efter cykel men alla var lite för dyra. 1700 kunde jag betala som mest.

Jag hittade en annons som jag ringde på och vi fick komma med en gång!

Så nu är jag stolt ägare till Ada! Den skulle egentligen heta Einar eftersom han jag köpte den av heter Einar men det är ju faktiskt en tjejcykel.



Så har jag en fin svart cykelkorg längst fram också. Är inte Ada jättesöt? :D

Kommentarer
Postat av: LisaSE

Sicken söt liten Ada! :) Hon är säkert ÄNNU finare nu med cykelkorgen! PUSS

2009-04-21 @ 18:29:31
Postat av: linda

shit va fin hon va=)

2009-04-26 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback