Dagen føre.

Jag sitter hær på jobbet på Yasmins dator. Invæntar min førsta kund. Regnet pissar ner gatorna och allt ær bløtt, grått och kallt. Vilken uppmuntrande børjan på ett inlægg?
Men jag ær inne i en deppfas. Hanne åker idag, Johan åkte igår, Rickard åker imorn, Liz åker på lørdag. Alla sticker och kvar ær jag. Alla affærer stænger och jag kommer tvingas gå på 7/11 och bli fattig nær jag behøver något. Jag vill åka nånstans men jag jobbar på lørdag.

Solljuset i mitt liv just nu ær att Lisa kommer till Oslo i helgen och ska få træffa henne på lørdag! Sen blir det grått i några dagar igen.

Men jag ska spendera kvælle på gymmet. Jag ska træna och stretcha læææææænge længe. Så jag blir riktigt slut i hela kroppen. De ær så skønt. Sen kanske jag kan snika mig hem till Liz och om jag har køpt ett headset kan jag prata med angi senare!
År och dar sen nu och det ær inte bra.
Jag måste till butiken och handla lunch. Youghurt blir det idag. Jag har nøtter på jobbet så det blir ju lite mættande då. Och servelat haha! Det funkar till allt... Billigt jækla pressade rester från olika djur, mmm gott!

Men jaja, jag øverlever nog ska ni se.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback