Konsten att vara trevlig.

Jobbat idag. Slitit. Det är en sakt jag undrar över. När man går till frisören, är det då meningen att jag som frisör ska gissa vad kunden vill ha? För det har hänt mig ett antal gånger. Och hur stor är chansen att kunden blir nöjd om jag måste gissa mig till resultatet?

Sen till det här med att vara trevligt. Råkar man ringa fel, och man dessutom ber om ursäkt, kan man inte bara lite trevligt säga att inte gör nåt och sen lägga på. Gör det så mkt att ringa fel? Är det så himla jobbigt?

Aja, jag ska släppa och gå vidare. Inte haka upp mig på sånt fjant.

Jag och angi har bestämt oss nu att vi ska vara fit for fight när vi sätter oss på planet mot bangkok (peking egentligen men sen blir det ju till bangkok). Så nu är det ut o gå o springa minst 3 ggr i vecka och spara all onyttigheter till helgen MEN man får göra undantag i veckan om man är så ledsen att allt känns skit elr om nån av er har vart dumma i huvet. MEN man måste få dåligt samvete.

Så nu ska jag verkligen försöka hålla det här. Hösten kommer ju och man gör ju inte så mkt annat än kommer hem o glor på teve.

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya bok Sjöljungrun av Camilla Läckberg- Den sjätte boken i serien. Grymt bra böcker skriver hon om ni ska börja läsa nåt nytt. Men börja med första boken Isprinsessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback