Konsten att vara på dåligt humör.

Jag är väl på hyffsat humör men så har det inte vart hela dagen.

Att köra bil kan få mig på riktigt dåligt humör. Andra trafikanter retar mig. Trafikljus retar mig. Solen retar mig. Radion retar mig. Det finns liksom inget stopp.
Så var det imorse. Fan vad irriterad jag var när jag kom till jobbet. Saken blev inte bättre av att chefen började tjata om en det ena en det andra och sen kom en jävligt stressande försäljare men fula smycken.

Så har det liksom fortsatt under dagen. MEN gott folk det tog slut klockan 15.30 idag.
Då kom min speciella kund. Hon som inte vart hos frisören på "20 år"!
Men jag har sett myyyyyyycket mycket värre.
När hon gick därifrån tackade hon mig och berömde mig och gud vet vad. Jag blev så himla glad att jag nästan fick en liten tår i ögat. Det går inte att beskriva när en kund blir så otrolig nöjd att hon bara hoppar av glädje.

Efter jobbet så åkte jag direkt till slätta damm och parkerade bilen och började min kära powerwalk. Och vet ni!
Idag hittade jag andningen så idag kunde jag jogga lääääääänge. Jag joggade och joggade och joggade och sen joggade jag lite till. Så underbart skönt... Perfekt väder och jag blev klart precis när det blev mörkt. Det är så det ska vara!

Nu har jag ätit 2 stekta ägg och bönor och ska strax slänga mig in i duschen.

Ha det gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback