Konsten att vara nöjd.

Lugn dag på jobbet. Bläääää....

Färgade utväxten idag. Testade en ny blandning. KNALL LILA!
Fort tvätta bort skiten med djuprengöringsshampot från Hårologi. Super. Men jag är fortfarande lite lilsa i nacken. Fast jag vill att det ska slå över för då håller den fina färgen längre. Blir ju så lätt gulaktigt annars. Ljusfärgen alltså. Inte blekning för den blir gul ändå och det ska jag aldrig sätta i mitt hår.

Jag har ingen rolig dagens kund idag. Men min första kunde berättade att hennes man köpte smycken till henne hela tiden. (Undrar vad det betyder...)
Bismarck hit och bismarck dit. Men han var dålig på att köpa örhängen men nu hade hon minsann fått ett åar i guld. Gissa vilken modell? Bismarck.

Vill ni se nån bild kanske?
Jag har ju ingen fungerande kamera så det får bli nåt från mobilen.



Hardcore Superstar!



Här färgar jag håret o har den fina wella kappan, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback