Konsten att vara lat.

Idag sov jag till 11. Somnade igår i soffan med datorn i knät.

Vad har jag gjort idag då som jag inte gjorde igår?
Jo jag åkte till IKEA och köpte mig en sån där laptop kudde som man ska ha datorn på när man har den i knät. Jag har hört att man kan bli steril av strålningen från laptopen. Huruvida det stämmer vet jag inte, men det känns bra med kudden. Inte lika varmt och datorn står stabilt på en platta. 149;- bara, som hittat!

Annars då? I matväg idag?
Frukosten: bestod i ca 100 vetekakor med skinka och rödbetssallad.
Lunch: glass och pocorn.
Middag: 2 vetekakor med leverpastej.

Vad säger ni dietister där ute? Nåt ni skulle rekomndera?

Annars har dagen spenderats i soffan. Hunnit tittat på Juno. Den får många plus.

Imorngon får jag ta tag i livet igen. Och på tisdag ska jag verkligen städa. På med Volbeat på högsta volym och sen ska det röjjas! Skönt...

På onsdag kommer Fernando hit med o ska tatuera sig. Ska bli kul att träffa han igen. Vi lärde känna varandra på tåget mellan Göteborg och växjö när vi satt fast i 4 timmar. Sen visade det sig att det är jossas (min ena sambo) gamla kompis.

Ha en bra natt och håll tummarna för att jag vinner budgivningen på ryggsäcken. Är ju bara den femtioelfte jag bjuder på nu...

Tjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback