Konsten att vara bakfull.

Igår hade vi heldag. Fy fan vilken jävla dag!

Vid 14- tiden började vi göra oss i ordning. Duscha, klä på sig o sminka sig. Jag blev klar först! Weej.
Dom tog varsin cider och jag ett glas vin, för o komma i stämmning inför liseberg. Sen drog jag på Hardcore Superstar!
Hällde upp lite färdmedel i form av vin i petflaskor. Vi skulle ju vara på Lisebrg länge så man va ju tvungen att gardera sig.
Tog bussen till stans och bytte till spårvagn.

Jag åker ju aldrig spårvagn för jag behöver inte det. Men igår blev jag påmind om varför jag hatar det så mycket.

När vi kom fram till Liseberg och skulle gå in kom självklart vakten fram till just oss för att titta i våra väskor. Ja det var ju bara att erkänna och slänga vinet. 200spänn åt helvete. Hej jag är 14 år igen!
Kändes surt men ja, nu var det ju så.
På lisberg köpte vi ett Femkamps häfte. Skitkul!
Ska ni på Liseberg efter sommaren så köp ett femkamps häfte. Jag förlorade såklart, men nån ska ju göra det med. Jag vann en gren och dte var den viktigaste. Basketen. Sen spelade vi på lyckohjul.

Jag fattar inte. Man sägeer ju att om man har otur i kärlek har man tur i spel. INTE JAG. Jag har fan inte ru i nåt.

Iaf så åkte vi Ballder, 0 minuter i kö! Ska man gå på Liseberg så ska man göra det i september. Inga köer nånstans! Skitbra.
Men vi åkte bara 2. Ballder och uppsvinget. Och uppsvinget hörni... Det var höjdskräcken varning på det från i somras.
När vi kände att det var bra gick vi o delade på en kanna öl för att peppa till lite grann.
20.00 klev våra älsklingar upp på scenen. Avslutning på deras turné igår. I lööööööööv dem.
Det är synd bara att småpojkar inte kan hålla händerna i styr. Men det var tur att han inte gjorde det en gång till för då hade fått lite ont.

Efter konserten åkte vi hem. Alkoholen hade gått ur kroppen och ville fylla på den igen. Vi åkte hem, gick på toa, sminkade om, bytte om och satte på go musik. Sen var vi på G igen!
Vi stack väl ut vid 12 tiden. Trädgården hägrade.
Tyvär är jag väldigt besviken. Nästan så besviken att jag funderar på att inte gå dit igen. Det var clubarrangören Hedkandi där igår. Sämsta jävla skit jag vart med om.
Vi gick därifrån och hamnade tilll slut på The flying scotsman. En liten pub på en tvärgata till avenyn. Jättekul!
Göttig musik och göttit folk. Dit ska jag igen.

Halv 4 var vi hemma och nu sitter jag här. Trött och ont i huvet och dagen ska jag spendera på soffan, med en pizza lite senare.

Oj vad mycket det blev. Hoppas mina kära läsare inte är bakis idag så dom orkar läsa ;)

Tjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback