Konsten att stanna vid rött.

Vilken seg dag... Sjukt seg!

Imorse satte jag mig i bilen för att köra till jobbet. Då upptäcker jag att jag bor i trafikljusns huvudstad. Tarfikljus övrallt! Rött, rött, rött, rött... Jag blir tokig! Rondeller? Säger det er något?

Mamma och pappa är i spanien nu. 28 grader och sol. Skönt för dom.
Jag känner mig så jäkla rasrlös i kroppen så det är helt sjukt. Jag vill ringa, men till vem? Jag vill skicka sms, men till vem? Kan ingen bara ringa mig? Eller skicka tt sms till mig? Näe...

Måste bara passa på att skriva det här med. Dagens kund:
Äckeltanten... Fy fan. JAG VEEEEEET att man inte får säga så men ni skulle bara veta. Dt är inte roligt att stå och klippa en som stinker rök på långa vägar. Håret är ulligt o gult och stinker äckel efter alla cigaretter. Svarta utstående pormaskar på näsan och när hon öppnar munnen för att prata luktar det rutten cigarett. Själva hyn är väl typ gul/vit.
Det är så jävla äckligt. Jag slängde kappan i tvätten, diskade och steriliserade verktygen och tvättade händerna med diskmedel för att sedan sprita in dom. Blääääääääää.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Nea

hahaha älskar att läsa om dina kunder!! :D

Postat av: Stina

Va roligt att läsa en annan frisörs blogg :D

å en BRA blogg oxå !!

hejja hejja !!

2008-09-18 @ 22:07:55
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Margit

Vadå? Jag skickar faktiskt sms ibland =)

2008-09-18 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback