Konsten att orka.

Sitter i soffan hemma nu och väntar på mamma. Jag hatar Göteborg. Det är sant. Göteborg vill inte att man ska åka härifrån om man inte ska uppåt elr neråt. Men öster ut? Ne det är kört. Går inte. Där ljög jag. Det är klart det går. Mitt på dagen och svintidigt på morgonen men då jobbar man ju inte? Sen är det jäkla dyrt så man har ändå inte råd att åka. Så det är ju kul att mamma och pappa bor i kalmar och jag bor i staden som vägrar släppa taget.

Mamma är iaf på väg från kalmar till göteborg i bil för att vi sedan ska köra tillbaka till kalmar. Jag är sjukt trött men jag vill börja köra så slipper jag köra så mkt när det är mörkt.

Jag orkar faktiskt inte skriva mer nu, kanske tar en powernap innan mamma anländer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback