Konsten att lukta gott.

Igår glömde jag skriva om en kund. Inte vilken kund som helst heller utan den med världens värsta andedräkt!
Jag fattar inte. Även fast jag stod bakom henne och klippa i nacken så kände jag stanken när vi pratade, och ändå fortsatte jag att prata! (vad är det för fel på mig?)
Men vad beror detta på då? Jag kom fram till att hon är inte rökare, dricker nog kaffe ibland men hon är inte gammal. Nu kanske jag också luktar död i munnen, det känner man ju inte själv. Men jag försöker lukta fräsht iaf.

Men på tal om att lukta illa. Under nästan hela veckan har jag kännt att jag luktar illa. (Inte i munnen.)
Och jag har verkligen duschat och smörjt in mig varenda dag! Häromnatten vaknade jag, när jag låg med armen prcis vid ansiktet, av att jag luktade illa och att nåt i rummet luktade illa. Jag fattade inte vad dt var s¨jag somnade om. Morgonen därpå gick jag in i duschen. Tog min handduk och skull torka mig. AHA! Handduken stank! Här har jag gått o torka mig med denna handduk hela veckan och inte kännt att den stank! My god....
Bytte handduk och vips luktar jag lika gott som vanligt igen!

Nu åker jag till jobbet. Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback