Konsten att känna sig fin.

Nu sitter jag i soffan efter en natts sömn. (Känns som jag börjar varje inlägg med att jag sitter i soffan...?)

Shit vilken mardröm jag hade inatt! Och jag var dessutom här i lägenheten. Jag har svårt att förklara drömmar men det handlade om n väldigt ond ande iaf.
Så jag vaknade runt 2 och vågade knappt somna om igen.

Jag sitter och funderar på om jag ska sminka mig snart och rulla iväg till jobbet. Jag ska longboarda till bilen för en gångs skull. Va ett tag sen nu haha!

Som dom flesta av dom som jag känner vet håller jag alltid på att spara ut mitt hår. Jag vill ha långt!
Visst jag har håret utsläppt ibland nu också om jag tvättar det på jobbet men så fort jag sätter i löshåret känner jag mig SÅ mycket finare...
Och imorn ska jag ut och jogga med. Nu har jag slappat ihop i en vecka så nu är det dags att ta tag i livet. Jag ska ju bli fit!
Jag har 100 m (läs 1 cm) utväxt också. När jag har utväxt känner jag mig så jävla ful. Det blir ju så markant när jag färgar det så himla ljust. På frisörspråk så ligger jag i min naturliga på en 7 ungefär. Och det är inte snyggt när det växer ut till det andra vit/blonda. Håret känns flottigt, inget blir bra hur man än gör och jag ser bara konstig ut.
På så sätt är det ju bra att det är hyffsat lugnt på jobbet i veckan.

Nu ska jag gå o dölja mina finnar och mörka ringar under ögonen så jag ser lite representabel ut!

Ha det gott!
Tjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback