Konsten att ha pengar.

Sitter i soffan som vanligt, slutkörd efter jobb och powerwalk.

Den här dagen har varit riktigt bra. Fullt upp på jobbet men ändå lugnt. Har bara haft klipp och färg/sling och sen 2 barnklippningar. Men dom var inte så blodiga.
Efter jobbet åkte jag och ställde bilen på gratisparkeringen längre bort eftersom jag skulle ut på powerwalk!

Jag är så himla glad för jag äntligen fattat hur jag ska andas när jag springer. Det är jobbigt dom första 5 minutrarna men sen känns det som jag kan springa hur långt som helst. Och det är så skönt med frisk, kall luft. MEN nu börjar det bli mörkare för varje dag och jag är som bekant väldigt mörkrädd och särskilt när det är skog runtomkring som det är vid Slättadamm där jag springer.

Nu står Jossa bredvid mig och klipper Lisa. Idol står på och vi tycker killarna är kassa. Jag ska snart gå o duscha för jag har svettats järnet. Imorn ska jag tvätta håret för det mina vänner var inte igår!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback