Konsten att få tiden att gå.

Idag har det vart lugnt på salongen. Men jag har ändå fått tiden att gå genom att sega ut på klippningarna så jag skulle slippa städa. Smart va?
För mina kära kollegor har dammat o skurat o skrubbat varenda liten vrå på salongen.

Imorgon ska vi ha en engelsk dag på jobbet. Vi får enbart prata engelska med varandra under hela dagen! Kan vi inte ordet vi söker får man förklara, på engelska. Det ska bli rätt kul faktiskt. Vi har däremot inte meddelat vår chef detta så vi får väl se vad hon säger.

Imorgon är det fredag och det innebär att det är lördag dagen efter. Iof är inte det så jävla kul för då ska jag jobba MEN efter jobbet sätter jag mig på tåget och rullar till Växjö.
Det ska bli ritkigt kul faktiskt!

Nu är jag trött och ska inte sova än för det är final i Hell's Kitchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback