Konsten att andas.

Jag var ute på powerwalk/jogging precis. Jag har ju ansträngnings astma så det kan lätt bli tungt att andas när jag anstränger lungorna hårt. Som i att springa.
Men nu har min Bricanyl gått ut i datumet så jag är ute utan den. Det brukar gå bra, gäller bara att träna upp lungorna.
Idag däremot var det jättetungt. Jag vet inte vad det berodde på. Kändes som jag hade bomull i lungorna och det var jättejobbigt.
Nu brukar jag iof inte vara mätt när jag sticker ut utan brukar göra det på kvällen när jag kommer hem från jobbet. Men idag var jag ju ledig så då passade jag på att sticka ut tidigare.

Jaja, får väl ringa vårdcentralen elr nåt.

Nu ska jag sitta o andas lite här och imorn blir dte bättre. Då springer jag EFTER jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback