Nu blir det liv i luckan.

Nu har folk fattat att dom har fått lön.

Men det har gått bra idag. Jobbat på bra här. Det är ju snart helg och då slår vi klackarna i taket!
Nej det gör vi inte. Inte jag i alla fall. Jag ska klippa mormor, morfar, pappa och klippa och färga mamma och helene. Ja dom lär ju passa på när jag är LEDIG!

Imorn är det hyffsat lugnt hittills. Det innebär drop in och det gillar inte jag så mycket.

Ikväll har kag kokat rödbetor. Det var så himlalängesen jag åt det. Kokta rödbetor med salt och smör. Mmmh!
Och jag vet en som har en bulle i ugnen! Men det är fortfarande lite hemligt :D Inte så hemligt så jag inte kan skriva det här för det är ingen som jag känner som vet vem jag syftar på för dom känner inte henne.

Jag lovade ju att lägga upp n bild på hur färgen blv. Det är alltså bara en trekant som jag färgade lite mörkare för jag är så sjukt trött på att vara helblond...:



Färgn på bilden blev lite konstig men typ så blev det.



Här är jag!






Lite olika färger. Jag ska defenitivt färga håret när jag kommer hem från Thai. Kanske blir det grå/silver... Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar verkligen bar i alla färger Kattis!

Tänk om man ens skulle våga sig på att färga, skulle ja aldrig göra!!! Fegis!! :P

2008-10-29 @ 21:24:35
Postat av: emma

glömde skriva vem ja va! :P

Postat av: tandlan

men tönt, ja ska klippa mig imorn å ja vill ha lugg igen, men endå inte.. tror du inte att ja blir mer sugen nu när du visar bilder på hur jävla snyggt de är.. puhu :(

2008-10-29 @ 21:34:02
Postat av: kattis

Jag blir också sugen på att klippa det igen... men nej, efter thai isf :)

2008-10-29 @ 21:37:57
URL: http://cathrinbernwald.blogg.se/
Postat av: Lajsi igen :)

du är så sjukt snygg i allt, så det spelar ju ingen roll vad du väljer! :)

2008-10-29 @ 21:38:57
Postat av: Lajsi igen :)

du är så sjukt snygg i allt, så det spelar ju ingen roll vad du väljer! :)

2008-10-29 @ 21:44:27
Postat av: kattis

Åh tack lisa :D du är också snygg :D

2008-10-29 @ 21:45:23
URL: http://cathrinbernwald.blogg.se/
Postat av: tandlan

haha jaa då kan vi klippa, när vi ska dölja vår snygga bränna som håller på å flagnar bort :(

2008-10-29 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback