Less är det ända jag kan komma på.

Det är helt otroligt!

Ni vet den listan i Konsten att vara Cathrin?

  • Igår fick jag skjuts av Sandra och Emil ner till stationen i Lindome efter jobbet. Jag hade en väska och en stoooor ikea kasse med nytvättat. När vi kommer ner till stationen så ser jag att tåget kommer! Jag blev skitstressad slängde mig ur bilen, slog huvet i kanten så jag tappar ikea kassen och tvätt ramlar ut. Drar ihop allt o springer till tåget. Jag hann mn fan vad ont det gjorde.
  • Jag var förkyld i slutet på förra veckan. Jag blir oftast täppt i näsan när jag är förkyld så jag måste använda jättemkt nässpray. Jag hittade inte min så jag letade i medecinlådan och hittade en som låg där. Så den har jag använt hela tiden nu. Men jag har inte tyckt att den var så bra för jag har fortfarande vart täppt. Så jag har bara tagit lit till men ja, jag har vart med om bättre. Nu är Lisa förkyld o behövde nässpray så jag gav henne den jag hade hittat. "Men det där är ju min allergispray!" inte undra på att den inte har funkat? Jag har använt allrgispray i en vecka!
  • Förra veckan gjorde jag köttfärssås. Så ikväll skulle jag koka spagetti som jag kunde ha till köttfärssåsen imorn på jobbet. Första försöket hällde jag i vatten i satt på plattan (vi har gasspis så det går ganska fort), Efter ca 20 min:"Kokar inte du vatten?" Jo det gjorde jag ju men nu var det ingt vatten kvar i kastrullen. Så på försök 2 hällde jag i vatten, spagetti och salt. Satte på platta igen. Efter ca 30 min: "Kokar inte du spagetti?" VISST FAN! Den spagettin ligger nu fastkokt som n gröt i kastrullen med massa spagettislem runt om. Där gav jag upp...
Så jag drar slutsatsen att Jossas allergispray satte sig i huvet på mig och därför blev jag så förvirrad!
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: tandlan

hahaha kattis, du är så jävla rolig :D

2008-10-31 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback