Kylan är på väg.

Fick ett mms av Linda i Lenhovda. FULL SNÖSTORM!

Detta betyder att kylan är på väg. Dt betyder att jag måste ha en mössa och ett par vantar omgående.

Lisa sitter bredvid mig och är sjuk. Ont i halsen o febrig. Jag vill inte bli sjuk!

Jag blir mer och mer irriterad för varje dag som går. Åh jag blir snart tokig!

På lördag åker jag i alla fall till v-town. Och på lördag är det också alla hlegonadagen. Då ska vi tända ljus för Stina, Runa och Lasse som ligger i Växjö.

Nu ska jag till och hoppa lite hopprep som jag gjorde igår. Det är ju så mörkt och kallt ute nu om kvällarna så jag vågar inte gå ut och gå. Så dår får det bli lite hoppning.
Tja på er!



Min älskade tisha!

Kommentarer
Postat av: linda

i like you´re tisha!

2008-10-30 @ 20:07:57
Postat av: Angie

margit, we have the same shoes ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback